Cílem kampaně bylo nejen oslovit nové dárce, ale hlavně připomenout, že neziskové organizace, jako je Centrum Paraple, jsou nezbytnou součástí svobodné demokratické společnosti a jejich činnost neustává v žádném období. Za kampaní stojí opět agentura WEAREGINGER s kreativním ředitelem Jiřím Langpaulem.
Propracovaný systém sociální rehabilitace Centra Paraple pomáhá lidem s poškozením míchy s návratem do domácího prostředí nebo ukazuje možnosti, kam jít v životě dál. Kampaň se zároveň opírá o výzkumy, které ukazují, že pro většinu dospělé populace je nejhorší představou být na někom závislý. Ať už fyzicky, mentálně či politicky. Hesla zvolená pro kampaň by tak mohla vést ostatní k asociaci, která by jim pomohla vžít se lépe do situace, v níž se lidé s postižením ocitají.
SAMOZŘEJMOSTI ukazují na nezbytnou pomoc lidem s poškozením míchy v běžných denních činnostech. Pomocí myslíme provedení člověka novou životní situací, ať už krátce po poškození míchy, nebo kdykoli v průběhu života. Seznamte se s autentickými příběhy našich klientů.
Kontakt pro média:
Jarmila Vrzalová, tel.: +420 774 980 918, email: 58EwZ-54ckMk2~l7VX~zRb5h7.kmb.
Tisková zpráva ke stažení ZDE.