Celoroční kampaň „Samozřejmosti" má veřejnosti představit konkrétní úskalí, se kterými se setkává člověk s poškozením míchy každý den. Před koncem roku jsme záměrně vybrali témata týkající se vánočního času a denních samozřejmostí. To, co je pro většinu lidí úplně běžné, je pro lidi s poškozením míchy často velké vítězství. Naučit se nově a jinak základní činnosti trvá i mnoho desítek hodin. Hlavním cílem uvedených kampaní je vyvolat mezi lidmi zájem o podporu Centra Paraple, bez které se neobejdeme a nemohli bychom poskytovat naše služby v takové kvalitě. Ročně musíme z darů jednotlivců a firem zajistit více než polovinu rozpočtu organizace, který v následujícím roce přesáhne šedesát pět milionů korun. Děkujeme za vaši pomoc!

Cílem kampaně bylo nejen oslovit nové dárce, ale hlavně připomenout, že neziskové organizace, jako je Centrum Paraple, jsou nezbytnou součástí svobodné demokratické společnosti a jejich činnost neustává v žádném období. Za kampaní stojí opět agentura WEAREGINGER s kreativním ředitelem Jiřím Langpaulem.

Propracovaný systém sociální rehabilitace Centra Paraple pomáhá lidem s poškozením míchy s návratem do domácího prostředí nebo ukazuje možnosti, kam jít v životě dál. Kampaň se zároveň opírá o výzkumy, které ukazují, že pro většinu dospělé populace je nejhorší představou být na někom závislý. Ať už fyzicky, mentálně či politicky. Hesla zvolená pro kampaň by tak mohla vést ostatní k asociaci, která by jim pomohla vžít se lépe do situace, v níž se lidé s postižením ocitají.

SAMOZŘEJMOSTI ukazují na nezbytnou pomoc lidem s poškozením míchy v běžných denních činnostech. Pomocí myslíme provedení člověka novou životní situací, ať už krátce po poškození míchy, nebo kdykoli v průběhu života. Seznamte se s autentickými příběhy našich klientů.

Kontakt pro média:
Jarmila Vrzalová, tel.: +420 774 980 918, email: 58EwZ-54ckMk2~l7VX~zRb5h7.kmb.

Tisková zpráva ke stažení ZDE.

Vánoční kampaň_1

Vánoční kampaň_2

Vánoční kampaň